A nyers EEG három dimenziós ábrán (+idő) követhető, a két félteke működése párhuzamosan két ábrával egyidőben követhető (két EEG csatorna esetén). Az amplitúdókat különböző színek jelzik. | |
Webkamerával követhető és a képernyőn látható a páciens reakciója a mérés közben. Zavaró körülmények esetén a felvétel segítségével a zajjal szennyezett szakasz kitörölhető. A videófelvétel (helytakarékossági okokból) adatoktól függetlenül később törölhető. | |
Biofeedback-neurofeedback lehetőségek:
| |
EEG koherencia számolás és grafikonos ábrázolása. (A két félteke közötti kommunikáció mérésére alkalmas). | |
Impedancia mérés szoftveres és hardveres alátámasztással (opcionális). | |
A biofeedback/neurofeedback visszajelzés lehet:
| |
Animációs filmek (minta):
| |
Biofeedback/neurofeedback interaktív játékok I. BioFun: agyhullámokkal irányítható játék, utazás földön- vízen -levegőben, választható szereplőkkel
| |
Biofeedback/neurofeedback interaktív játékok II. BioPlay
| |
Biofeedback/neurofeedback interaktív játékok III.
| |
Az adatok tárolásra kerülnek. Exportálhatók adatként, illetve a programmal megjeleníthetők a későbbi feldolgozás számára. Rendkívül széles statisztikai feldolgozási lehetőség, utólag is. Zajszennyezés eltávolítása: kézzel vagy automatikusan, többféle algoritmus szerint is lehetséges. A zajjal szennyezett részek manuálisan kijelölhetők (a videófelvétel segítségével), és a statisztikából kihagyhatók. A görbék egyes részei emlékeztetőként megjelölhetők. Kamerával párhuzamosan rögzíthető az ülés, így a bemozdulások és zavaró események utólag törölhetők. | |
EEG normál adatbázis Z-pontszámmal is dolgozhat (normál adatbázissal való összehasonlítás) – opcionális | |
Megtervezheti saját képernyőjét:
|