A nyers EEG három dimenziós ábrán (+idő) követhető, a két félteke működése párhuzamosan két ábrával egyidőben követhető (két EEG csatorna esetén). Az amplitúdókat különböző színek jelzik. | |
Webkamerával követhető és a képernyőn látható a páciens reakciója a mérés közben. Zavaró körülmények esetén a felvétel segítségével a zajjal szennyezett szakasz kitörölhető. A videófelvétel (helytakarékossági okokból) adatoktól függetlenül később törölhető. |
|
Biofeedback-neurofeedback lehetőségek:
|
|
EEG koherencia számolás és grafikonos ábrázolása. (A két félteke közötti kommunikáció mérésére alkalmas). |
|
Impedancia mérés szoftveres és hardveres alátámasztással (opcionális). | |
A biofeedback/neurofeedback visszajelzés lehet:
|
|
Animációs filmek (minta):
|
|
Biofeedback/neurofeedback interaktív játékok I. BioFun: agyhullámokkal irányítható játék, utazás földön- vízen -levegőben, választható szereplőkkel
|
|
Biofeedback/neurofeedback interaktív játékok II. BioPlay
|
|
Biofeedback/neurofeedback interaktív játékok III.
|
|
Az adatok tárolásra kerülnek. Exportálhatók adatként, illetve a programmal megjeleníthetők a későbbi feldolgozás számára. Rendkívül széles statisztikai feldolgozási lehetőség, utólag is. Zajszennyezés eltávolítása: kézzel vagy automatikusan, többféle algoritmus szerint is lehetséges. A zajjal szennyezett részek manuálisan kijelölhetők (a videófelvétel segítségével), és a statisztikából kihagyhatók. A görbék egyes részei emlékeztetőként megjelölhetők. Kamerával párhuzamosan rögzíthető az ülés, így a bemozdulások és zavaró események utólag törölhetők. |
|
EEG normál adatbázis Z-pontszámmal is dolgozhat (normál adatbázissal való összehasonlítás) – opcionális |
|
Megtervezheti saját képernyőjét:
|