NOV-INNO Kft., Budapest
+36 30 717 2104
info@biofeedback.hu
dr. Fehér Gabriella

Bioplay játékok

A játékok valószínűleg a leginkább motiváló visszajelzési forrást jelentik a gyermekek és fiatal felnőttek számára. Olyan gyerekek is motiválhatóak ily módon, akik más módon esetleg nehezen lennének bevonhatóak biofeedback és neurofeedback a tréningbe. Ezen játékok a billentyűzet és a neurofeedback hullámok segítségével is irányíthatóak (tüzelés, plusz erő, erő fokozat). Ezek a játékok a szem-kéz koordinációt is elősegítik.

    • Három nehézségi szint lehetséges: 1. egyszerű, 2. normál, 3. nehéz.
    • A játékok egy részéhez nyilak ill. billentyűzet is szükséges az agyhullámok megfelelő beállításán felül.
    • Szoftverigény: BioGraph Infiniti 5.0 vagy annál újabb verzió.
    • A BioPlay játékok használatához szükség van az Adobe Flash lejátszóra, vagy az azt helyettesítő szoftverre (itt megvásárolható ez is).

1. LUFIK – Balloons – nehézségi szint: 2

Egérhasználatot igényel

A dárdával pukkaszd ki a lufikat! Az egérrel állítsd be a szöget. A nyíl mutatja a lövés erejét.

Irányítás:

  1. Lövés
  2. plusz pont
  3. Lövéserő növelése

2. ROVARVADÁSZAT – Bubble Bug – nehézségi szint: 3

Egérhasználatot igényel

Ebben a játékban buborékokkal kell rovarokat fogni. Helyezd az egeret a rovar mellé, és a felfúvódó buborék elkapja a bogarat.

Irányítás:

  1. Buborék felfújása
  2. Dupla pont egy kapásért

A buborék mérete megnövelhető

3. ŐRÜLT TAXI – Crazy Taxi – nehézségi szint:1

Ez a játék nem igényel kézi beavatkozást

Vezess minél gyorsabban, hogy szintidő alatt elérd a zászlót.

Irányítás:

  1. Ugrik az autó
  2. Nyer 5 másodpercet

Gázpedál – állástól a teljes sebességig

4. OSZTÓDÓ GOLYÓK – Fission Balls – nehézségi szint: 2

Billentyűhasználatot igényel

Lődd szét a golyókat, és nyerj pontokat! Felülről lefelé esik egy labda, amelyet el kell találnod, és az szét fog esni további labdákra. Azokat is el kell találni. Tarts legalább egy labdát a levegőben végig. A nyilakkal tudod mozgatni az űrhajódat. A jelölt golyókban külön erő van. El kell kerülnöd a veszélyes aszteroidákat.

Irányítás:

  1. Lövés
  2. Erő megháromszorozása
  3. Sebesség

5. PACKMAN – Ghost Man Advanced – nehézségi szint: 2

Billentyűhasználatot igényel

Edd meg a pöttyöket, de a szellemek nehogy elkapjanak! A piros étel nagyobb sérthetetlenséget ad. A fokozódó nehézség több szellemet jelent.

Irányítás:

  1. Mozgás indítása
  2. Lelassulnak a szellemek
  3. Gyorsulsz

6. ARANYHALÁSZAT – Gold Fishing – nehézségi szint: 1

kéz nélkül is használható

Halászd ki az aranyrögöket, és pontokat kapsz, amivel eléred a következő szintet. Egy horoggal kell kihúznod az aranyrögöket. Szinteket kell elérned, időhatárral.

Irányítás:

  1. Dobd be a horgot
  2. A pontok duplázódnak
  3. A horog sebessége nő

7. KÜLDETÉS – Protect Mission – nehézségi szint: 3

Billentyűhasználatot igényel

Tankkal kell védened az orvosi teherautót. A tankot nyilakkal mozgathatod. Az ellenséges tankokat és golyókat le kell lőnöd, különben ők lövik le a teherautót.

Irányítás:

  1. Lövés
  2. Lézersugár bekapcsolása

Az ellenséges golyók sebessége

8. KONZERVDOBOZ LÖVÉS – Slingshot Challenge – nehézségi szint: 3

Egérhasználatot igényel

A cél az, hogy a konzervdobozt a levegőben tartsad. Folyamatosan lőnöd kell egy kővel a dobozra, hogy az ne essen le. Plusz pontokat szerezhetsz, ha megérinti a doboz a falat vagy a plafont.

Irányítás:

  1. Kő kilövése
  2. Erősebb lövés

Lelassul a doboz esése

9. TÁMADÁS AZ ŰRBŐL – Space Invaders – nehézségi szint: 2

Billentyűhasználatot igényel

Ellenséges űrhajók támadását kell kivédened. Le kell lőnöd őket, mielőtt landolnak. A lelőtt hajók fegyvereit megkaphatod.

Irányítás:

  1. Tüzelsz
  2. Speciális fegyvereket kapsz
  3. Gyorsabbak a lövedékeid

10. ŰRHÁBORÚ – Space Shoot – nehézségi szint: 1

Egérhasználatot igényel

Lődd le az ellenséges űrhajókat! Néhány hajó nem elpusztítható, ezek elől el kell menekülni. 2000 pontonként új életet kapsz. A hajódat az egérrel irányíthatod. Idővel egyre több ellenség jön, nehezedik a játék.

Irányítás:

  1. Lövés
  2. Golyók megduplázása

Ellenséges hajók lelassítása

11. A NYÚL ÉS A TEKNŐS – The Hare and the Tortoise – nehézségi szint: 1

Egérhasználatot igényel

Kié lesz a virág? Irányítsd az egérrel a teknőst, hogy legyőzze a nyulat, mielőtt az megenné a virágot. Eleinte a nyúl alszik, és lassan mozog, de ahogy győzöl, felébred és felgyorsul, a játék nehezebb lesz.

Irányítás:

  1. Új virág nő
  2. A nyúl lassul

A teknős gyorsul

12. VARÁZSLABDÁK – Wizard Balls – nehézségi szint: 2

Billentyűhasználatot igényel

Te vagy a varázsló, aki a varázspálcájával, és annak sugarával ki tudod pukkasztani a veszélyes labdákat. Ne engedd, hogy a labdák hozzád érjenek. Ha a varázspálca közvetlenül érinti a labdát, pluszpontot kapsz. Találatkor a labda két kisebbre válik szét, amelyek már nem osztódnak tovább. A nyilakkal tudod a varázslót irányítani.

Irányítás:

  1. Mágikus sugarak kilövése
  2. Bónusz pont találatkor

A lövés sebessége