A játékok valószínűleg a leginkább motiváló visszajelzési forrást jelentik a gyermekek és fiatal felnőttek számára. Olyan gyerekek is motiválhatóak ily módon, akik más módon esetleg nehezen lennének bevonhatóak biofeedback és neurofeedback a tréningbe. Ezen játékok a billentyűzet és a neurofeedback hullámok segítségével is irányíthatóak (tüzelés, plusz erő, erő fokozat). Ezek a játékok a szem-kéz koordinációt is elősegítik.
- Három nehézségi szint lehetséges: 1. egyszerű, 2. normál, 3. nehéz.
- A játékok egy részéhez nyilak ill. billentyűzet is szükséges az agyhullámok megfelelő beállításán felül.
- Szoftverigény: BioGraph Infiniti 5.0 vagy annál újabb verzió.
- A BioPlay játékok használatához szükség van az Adobe Flash lejátszóra, vagy az azt helyettesítő szoftverre (itt megvásárolható ez is).
1. LUFIK – Balloons – nehézségi szint: 2 Egérhasználatot igényel A dárdával pukkaszd ki a lufikat! Az egérrel állítsd be a szöget. A nyíl mutatja a lövés erejét. Irányítás:
| |
2. ROVARVADÁSZAT – Bubble Bug – nehézségi szint: 3 Egérhasználatot igényel Ebben a játékban buborékokkal kell rovarokat fogni. Helyezd az egeret a rovar mellé, és a felfúvódó buborék elkapja a bogarat. Irányítás:
A buborék mérete megnövelhető | |
3. ŐRÜLT TAXI – Crazy Taxi – nehézségi szint:1 Ez a játék nem igényel kézi beavatkozást Vezess minél gyorsabban, hogy szintidő alatt elérd a zászlót. Irányítás:
Gázpedál – állástól a teljes sebességig | |
4. OSZTÓDÓ GOLYÓK – Fission Balls – nehézségi szint: 2 Billentyűhasználatot igényel Lődd szét a golyókat, és nyerj pontokat! Felülről lefelé esik egy labda, amelyet el kell találnod, és az szét fog esni további labdákra. Azokat is el kell találni. Tarts legalább egy labdát a levegőben végig. A nyilakkal tudod mozgatni az űrhajódat. A jelölt golyókban külön erő van. El kell kerülnöd a veszélyes aszteroidákat. Irányítás:
| |
5. PACKMAN – Ghost Man Advanced – nehézségi szint: 2 Billentyűhasználatot igényel Edd meg a pöttyöket, de a szellemek nehogy elkapjanak! A piros étel nagyobb sérthetetlenséget ad. A fokozódó nehézség több szellemet jelent. Irányítás:
| |
6. ARANYHALÁSZAT – Gold Fishing – nehézségi szint: 1 kéz nélkül is használható Halászd ki az aranyrögöket, és pontokat kapsz, amivel eléred a következő szintet. Egy horoggal kell kihúznod az aranyrögöket. Szinteket kell elérned, időhatárral. Irányítás:
| |
7. KÜLDETÉS – Protect Mission – nehézségi szint: 3 Billentyűhasználatot igényel Tankkal kell védened az orvosi teherautót. A tankot nyilakkal mozgathatod. Az ellenséges tankokat és golyókat le kell lőnöd, különben ők lövik le a teherautót. Irányítás:
Az ellenséges golyók sebessége | |
8. KONZERVDOBOZ LÖVÉS – Slingshot Challenge – nehézségi szint: 3 Egérhasználatot igényel A cél az, hogy a konzervdobozt a levegőben tartsad. Folyamatosan lőnöd kell egy kővel a dobozra, hogy az ne essen le. Plusz pontokat szerezhetsz, ha megérinti a doboz a falat vagy a plafont. Irányítás:
Lelassul a doboz esése | |
9. TÁMADÁS AZ ŰRBŐL – Space Invaders – nehézségi szint: 2 Billentyűhasználatot igényel Ellenséges űrhajók támadását kell kivédened. Le kell lőnöd őket, mielőtt landolnak. A lelőtt hajók fegyvereit megkaphatod. Irányítás:
| |
10. ŰRHÁBORÚ – Space Shoot – nehézségi szint: 1 Egérhasználatot igényel Lődd le az ellenséges űrhajókat! Néhány hajó nem elpusztítható, ezek elől el kell menekülni. 2000 pontonként új életet kapsz. A hajódat az egérrel irányíthatod. Idővel egyre több ellenség jön, nehezedik a játék. Irányítás:
Ellenséges hajók lelassítása | |
11. A NYÚL ÉS A TEKNŐS – The Hare and the Tortoise – nehézségi szint: 1 Egérhasználatot igényel Kié lesz a virág? Irányítsd az egérrel a teknőst, hogy legyőzze a nyulat, mielőtt az megenné a virágot. Eleinte a nyúl alszik, és lassan mozog, de ahogy győzöl, felébred és felgyorsul, a játék nehezebb lesz. Irányítás:
A teknős gyorsul | |
12. VARÁZSLABDÁK – Wizard Balls – nehézségi szint: 2 Billentyűhasználatot igényel Te vagy a varázsló, aki a varázspálcájával, és annak sugarával ki tudod pukkasztani a veszélyes labdákat. Ne engedd, hogy a labdák hozzád érjenek. Ha a varázspálca közvetlenül érinti a labdát, pluszpontot kapsz. Találatkor a labda két kisebbre válik szét, amelyek már nem osztódnak tovább. A nyilakkal tudod a varázslót irányítani. Irányítás:
A lövés sebessége |