NOV-INNO Kft., Budapest
+36 30 717 2104
info@biofeedback.hu
dr. Fehér Gabriella

Zukor játékok

A Zukor Interactive 2010. július 4 -én indult a klinikus Allen Novian neurofeedback kezdeményezése alapján, hogy létrehozzon egy „jó” neurofeedback játékot, vagyis olyan játékot, amely annyira vonzza a tinédzsereket, hogy kedvük legyen játszani vele, s egyben tréningezni is magukat.

Két évvel és három hónappal később a Zukor Interactive kiadta a Zukor Grind című sorozatát, amely a csúcskategóriás neurofeedback játékok sorozatának első része, amelyet ma a szakemberek használnak már szerte a világon.

A Zukor Interactive a neurofeedback és a biofeedback játékok mellett más élvonalbeli szoftvereket és kiváló minőségű multimédiás tartalmakat is fejleszt a számítógépek, mobil eszközök, internet, virtuális valóság és kiterjesztett valóság számára.

A Zukor Interactive-t Samuel Turcotte alapította, aki a digitális média számítástechnikában és a filmgyártásban szerzett széles körű tapasztalatait összefogva fejleszti a legkülönfélébb termékeket a speciális területekre, beleértve a biofeedbacket, neurofeedbacket, a csúcsteljesítményeket és a poszt-traumás zavarok gyógyítását is.

A Zukor Feedback Games kompatibilis a BioGraph Infiniti legújabb verziójával.

Az alábbi játéktípusok közül választhat:

A Zukor’s Air (Levegőben) egy repülő témájú biofeedback játék, kiváló minőségű repülőgépekkel, állatokkal és fantázia lényekkel. Úgy tervezték, hogy az emberek széles körét érdekelje, férfiakat, nőket, fiúkat, lányokat, és gyermekek minden korosztályát egyaránt.

A Zukor’s Air egy egyszerű, központi fókuszú játékmenetet kínál, amelyben gyűrűkön kell keresztül repülni, vagy célpontra jutni a pontokért. A játékos folyamatos jutalompontokat kap, ha megfelel a klinikus által megállapított követelményeknek, valamint a bónuszpontokat gyűjthet a gyűrűkkel vagy célokkal kapcsolatos feladatokban.

A Zukor’s Air sokféleképpen könnyen módosítható, hogy illeszkedjen a kívánt protokollhoz. A repülési környezet nagyon szép lehet, ha a repülés gyönyörű, enyhén hullámzó felett zajlik, felhőkkel körülvéve. Alternatív megoldásként a repülés lehet különböző szigetek vagy jéghegyek felett is, hajókkal vagy anélkül, más repülőgépekkel vagy anélkül.

A Zukor’s Air repülési mintázata nem előre meghatározott utat követ, hanem minden alkalommal egyedi. A biofeedback és a neurofeedback minden módjával működhet, 1 és 16 esemény között. Az események vezérelhetik a repülés pontosságának elsődleges játékmenetét vagy a másodlagos vizuális effektusokat, például buborékokat, energiaszikrákat, füstöt, lángokat, stb.

A Zukor’s Grind (Gördeszka pálya) egy következő generációs biofeedback játék aneurofeedback és a biofeedback alkalmazásához, melyet professzionális játékfejlesztők terveztek biofeedback szakemberek irányítása alatt.

A Zukor’s Grind fiatalság-orientált grafikája és gördeszka-témája tökéletesen használható tizenévesek, kamaszok és fiatal felnőttek körében.

Rendkívül testreszabható és sok a lehetőség

A Zukor’s Grind soha nem látott mennyiségű funkciót, lehetőséget és testreszabhatóságot kínál, hogy illeszkedjen az egyes szakemberek visszajelzési képzési stílusának igényeihez, valamint minden játékos egyedi igényeihez. A Zukor’s Grind 9 külön területet tartalmaz, amelyek mindegyike 55 egyéni választási lehetőséget rejt.

A szakemberek változatos neurofeedback és biofeedback protokollokat használnak, ezért a visszacsatolási játékoknak is rugalmasnak kell lenniük. A Zukor’s Grind éppen ezt teszi, és lehetővé teszi a szakember számára, hogy egyéni igényeihez igazítsa a játékot.

Érdekes, de nem túl stimuláló

A neurofeedback területén dolgozó szakembereknek eltérő véleményük és preferenciáik vannak a vizuális és hallási komplexitás szintjével és a visszajelzési lehetőségekhez szükséges stimulációval kapcsolatban. Vannak, akik az egyszerű környezetet részesítik előnyben, minimális szinten tartva a stimulációs szintet. Mások a játékoknál tapasztaltakhoz képest némi komplexitást részesítenek előnyben, de nem akarnak túl ösztönzőek sem lenni.

A Zukor’s Grind egyedülálló abban az értelemben, hogy a szakember a játék igényeihez igazíthatja a összetettséget és részvételt. A Zukor’s Grind hatékonyan lehetővé teszi, hogy a szakember „feljebb vagy lejjebb állíthassa” a stimulációs szintet, hogy megfeleljen a neurofeedback tanulási igényeinek.

A szakember ezt a játékba épített rengeteg lehetőséggel érheti el, mint például az egyre kifinomultabb szintek, szabványos vagy fantázia jellegű karakterek, éjszakai vagy nappali mód, valamint több tucat további játékváltozó, amelyeket a szakember könnyen irányíthat.

A Zukor’s Drive (Autóverseny) egy fejlett biofeedback játék, amely változatos játékmenetet kínál a nagyon lazától a rendkívül intenzívig, vagy bárhol a kettő között. Szabványos neurofeedback vagy biofeedback tréningre, és frissítéssel csúcsteljesítményű edzésre tervezték.

A Zukor Drive „Standard verzió” egyéni vagy kettős hajtási módokat kínál, valamint egy egyedülálló doppelgänger opciót, amelyben a személy saját korábbi teljesítményével versenyez. A „Standard verzió” 15 különböző járművet és 5 kiváló minőségű pályát tartalmaz.

A Zukor Drive „Peak Performance Upgrade” további intenzívebb vezetési módokkal (üldözés, verseny stb.), kaotikusabb pályákkal és még sok más járművel rendelkezik.

A Zukor Drive a többi Zukor visszajelző játék összes alapvető funkcióját is tartalmazza, például profilokat, pontszámokat, hang visszajelzéseket, munkamenet -lehetőségeket és így tovább.

A Zukor’s Drive az eddigi legambiciózusabb visszacsatolási játék, amely a legtöbb funkcióval, változatossággal és potenciális felhasználási lehetőségekkel rendelkezik mind a standard biofeedback, a neurofeedback, mind a csúcsteljesítményű képzés területén.

A Zukor’s Carnival (Karnevál) nem egyetlen játék, hanem tíz játék egyben. A játékok a karneválokon, vásárokon és vidámparkokban bemutatott egyszerű, klasszikus játékokon alapulnak. Mivel a farsangi játékok minden korosztályban és kultúrában ismerősek, a Zukor Karneváljának széles vonzereje van, amely a világ minden táján használható férfiak, nők, és gyermekek számára egyaránt.

A Zukor’s Carnival játékai mindegyike egyszerű játékdinamikával rendelkezik, de lenyűgöző grafikával és finom játékhangokkal, valamint a személyre szabható lehetőségeinek széles skálájával, amelyek fontosan a biofeedback edzéseknél. Pontozási rendszere opcionális pont alapú játék feloldást tartalmaz, amelynek során a játékos nem léphet tovább a következő játékra, amíg el nem éri az előre meghatározott számú pontot.

A Zukor’s Carnival szórakoztató, magas színvonalú játékai tökéletesek mindenféle biofeedback tanuláshoz, és minden játékos élvezni fogja.

A Zukor’s Sports1 egy biofeedback játék a biofeedback és neurofeedback edzésekhez, amely 10 népszerű mainstream sportjátékot tartalmaz. Egyszerű játékmenetet használ, dinamikus játékmenet és központi vizuális fókusz.

A Zukor’s Sports1 opcionális pontozás alapú feloldást tartalmaz, így a felhalmozott pontok kinyitják a következő játékot. A következő játék feloldásához szükséges pontok könnyen megváltoztathatók, vagy teljesen kikapcsolhatók.

Vince Lombardi azt mondta: „Nem az a kérdés, hogy leütnek-e, hanem az, hogy felkelsz-e.”

Segítsen klienseinek, hogy „felálljanak”, egy visszajelző játék segítségével, amely egy általuk kedvelt sportágra összpontosít.